یزدفردا: دبیر کارگروه ستاد استاندارسازی ورزشگاه‌ها روز پنج‌شنبه برای بازدید ورزشگاه شهید نصیری به یزد می‌رود.

به گزارش یزدفردا: تیم فوتبال چادرملو پس از کسب مقام دوم لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و پیش از آغاز لیگ برتر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها استادیوم‌های تمام تیم‌ها را بازدید کرد و ایرادات هر استادیوم را به باشگاه ابلاغ کردند. یکی از ورزشگاه‌ها شهید نصیری یزد بود که تیم فوتبال چادرملو در لیگ یک در آن ورزشگاه میزبان رقبای خود بود. داود رفعتی پس از بازدید این ورزشگاه ۴۲ ایراد از آن گرفت که می‌توان چمن ورزشگاه، اسکوربرد، گیت‌های ورودی و ... نام برد. سعید اخباری پس از اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ یک به این موضوع معترض شد و در نهایت با کمک رئیس هیات استان یزد ایرادات این استادیوم را برطرف کردند.

در حال حاضر تنها مشکلی که ورزشگاه شهید نصیری دارد دوربین های فرسوده صدا سیمای یزد است که متعلق به ۴۰ سال پیش است. با توجه به این موضوع امکان دریافت خروجی لازم برای استفاده از VAR فراهم نیست. 

با توجه به شرایط موجود داود رفعتی، دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها به ایسنا گفت: روز پنج‌شنبه به ورزشگاه شهید نصیری می‌رویم و از آن بازدید می‌کنیم.

او بر این موضوع تاکید کرد که مدیران استان یزد باید مسائل مربوط به استفاده از کمک داور ویدیویی را در ورزشگاه شهید نصیری فراهم کنند.

چادرملو در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید میزبان نساجی باشد و باید منتظر کارگروه ستاد استانداردسازی بماند و در صورت تایید می‌تواند در یزد میزبان شاگردان ساکت الهامی باشد، در غیر این صورت باید استادیوم دیگری که مورد تایید ستاد استانداردسازی است، برای میزبانی انتخاب کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا